Renkaan vaihtoo

Tänään kurvailin keväisessä metsässä fillarilla, ja kylläpäs olikin mukavaa taas pitkästä aikaa pitkän hiihtokauden jälkeen.
Polut ovat kohta parhaimmillaan, koiranulkoiluttajat ja muut jalan liikkuvat ulkoilijat ovat tiivistäneet polun pinnan teräksen kovaksi. Kevätaurinko kun niitä vielä hieman sulattaa, niin poluista tulee todellisia jäärännejä, spooreja joissa kesäkumilla ei enää pysy pystyssä, tarvitaan jo piikkipyörät.
Asentelin maastopyörän kiekoille shwalben ice spiker nastarenkaat, noissa on 361 nastaa jotka oikealla raengaspaineella purevat jäiseen polun pintaan kuin tauti.
Nyt on mukava lähteä kurvailemaan, kun pitoa löytyy renkaasta ja eteneminen on mielekästä.
Talvirengas.

Kesärengas.

Pikalinkku auki ja akseli veks.

Noin.

Kesärenkaassa on litkut sisällä.

UST venttiili on poistettava sisurin tieltä.

UST venttiili.



Kesä- ja talvirenkaan leveydet.

UST vanteen profiili.

Ensin toinen puoli vanteelle.

Sitten sisuri.

Hoplaa.

Ja painetta perään 2bar noin.

Siinäpä ne.

Etukiekko.

Kommentit

Suositut tekstit