Niin just.
Mun piti "vaan" vaihtaa piikkirenkaat pois, ja asentaa kesärenkaat....
Aina ei käy kuin elokuvissa, eikä käyny nytkään.
Mulla on tapana kokeilla fillarin haarukan toiminta samalla kun takakiekko on irti, ja kappas keppanaa, sepäs jäikin yläasentoon.
Sehän tarkoittaa hyvin pitkälti laakeriprobleemaa --->Tällä kertaa lakrut oli menny linkun alimmasta kannakkeesta, heti iskunvaimentimen takaa.
Mutisin itsekseni painokelvottomia tuhmuuksia, tosin aivan turhaan. Olihan viime laakeriremontista vierähtänyt jo kolme vuotta, joten ei huono saavutus ollenkaan.
Kuudesta neulalaakerista vain nuo kaksi olivat saaneet osumaa, muut olivat vielä täysin kunnossa. Laakerituonnista hain uudet osat, diy-prässillä entiset pois ja uudet paikoilleen. Tulipahan samalla tehtyä takahaarukalle täyshuolto puhdistuksineen ja rasvauksineen, saa kurvailla taas kesän huolia vailla kuin vasikka laitumella!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kevätpörriäisten heräämisiä.
Jaahas, jos vaikka kirjoittelis tännekin vaihteeksi. Viime raapustuksen välissä satoi koko talven. Ei kylläkään lunta vaan silkkaa vettä. ...
-
Poikkesin lapin reissulla Pikefossenin vesiputouksella. Nähtävyys löytyy Alta-Kautokeino tien varresta n.10 kilsaa Masista Kautokeinoon päin...
-
Hei, sulla on kiva kanootti.... Hei, toi on muuten hieno kanootti.... Paljo makso kanootti... Grrrrr, se on KAJAKKI prkl ;D Oukkei, ka...
Hyvin purettu! Toivottavasti joka osalle löytyy paikka myös kokoamisvaiheessa :) Hyvä että osaa itse tehdä, nuo kun maksaa maltaita korjaamossa..
VastaaPoista